Tuesday, June 13, 2006

apple-rainbow

My english is not good enough…so I better write in chinese…What is your feeling when u read this?shock? unbelievable? 想不到我也会出现在这里le…其实我是受朋友的影响才会有今天这个“下场”。。我不想要的。。。因为要靠SPM了。。我不希望把时间放在blog…时常会 上网到朋友的blog去看看。。。看久了嘛。。自己也想拥有一个。。这是舒柔所说得贪吗?希望不是。。。当pauline告诉我他拥有blog 时,我就有一个念头I also wanna have a blog…but…SPM is coming soon…我好矛盾。。一时这样。。。一时又那样。。。但今天发现舒柔也拥有了。。我又再矛盾了。。。舒柔。。。你害人不少。。。juz joking..hope u don’t angry…finally…I have decided…maybe is good 4 me bcoz I can share my feeling with my friends…n…maybe not… I think I must rearrange my time…

No comments:

Post a Comment