Wednesday, June 14, 2006

I am not good enough...

How can my English teacher being so cruel to me…?? I just get 20+ marks!! I never get that low marks before…y? I really tried hard to get good result (English)…but…maybe…I am not good enough我真的感到非常。。非常。。的失望。。我要怎样补救我的英文?我还记得之前考PMR的时候,没错的话应该是半年考,我的英文是全班最低分的。。那时我很担心。。真没想到我的英文还能考获A…奇迹。。但。。我真的下了不少苦功。。总算没白费。。我现在的情况就像我当年那样。。但这次是SPM耶。。希望奇迹出现咯。。就这样,我越来越讨厌我的英文老师。。。也越来越讨厌英文!就像nard不喜欢数学和pauline不喜欢华语这样。。相信你们应该会明白。。我以前觉得英文老师很好。。quite friendly…but now…I just dislike her..dunno how to explain…this also caused me didn’t pay attention while english tuition…面对英文时。。我感到很压力。。I am afraid of ENGLISH!! Help me…

No comments:

Post a Comment