Monday, July 31, 2006

My hamster has DIED...

今天,放学回家。。发现。。我的hamster…死了!Why? Why? 当我那东西给他吃时。。我看见他在一旁静静的。。一动也不动。。我心里想:他因该是在睡觉吧。。(不去管她)。。过了不久,他依然在“睡觉”。。(我依然不去管他,以为没事的)。。第三次,我有点担心。。再次去看他。。单。。我发现得太迟了。。He has died…He has DIED!!

虽然我 养它只不过四个月左右。。但,我对他有了“感情”(相信有养宠物的朋友都知道)。。我哭了。。眼泪就自动的流下。。虽然它只不过是一只小小的宠物。。失去 了还可以再买。。但。。我已把他当成了我家庭的一分子。。我还是舍不得他。。他,是我养的。。他就这样死了。。到底我做错了什么?他生病了吗?为何我不知 道??我早上给他吃东西时还是好好的。。为何现在。。我真得很不开心。。心里真的好难受。。好难受。。

1 comment:

  1. hmm, although I don't know how to read chinese and only understand the english words, I guess I know how you feel. My hamsters died too and that was the end for me to rear hamsters. Over the time, love develops. May he/she rest in peace and I'm sure he/she loves you too. Don't be upset over it for every life there is also death. Be strong and take care. (",)

    ReplyDelete